Otin kuukausi sitten suuren harppauksen lähtemällä työkokeiluun. Täytyy myöntää, etten ollut ajatuksesta kovinkaan innoissani, kun eläkeyhtiö ilmoitti tämän tehtävän olevan seuraavaksi edessä, mikäli halusin jatkaa kuntoutujana. Koska jaksaminen ei ollut todellakaan sillä tasolla, että olisin voinut suoraan hypätä viralliseksi työnhakijaksi, täytyi epävarmuus omasta työkunnosta ripustaa narikkaan ja lähteä kokeilemaan, mihin rahkeet riittävät. Sain eläkeyhtiön puolesta …
Kategoriat
Paluu työelämään, osa 1